lørdag 7. april 2012

GOD PÅSKE!

En liten stemnngsrapport fra forrige lørdags bursdagsfeiring for tvillingene mine (12) og inngang til påskeuken!

Høy festfaktor, tre retters middag, tre generasjoner, ellevill quiz, sang og dans! Og selvsagt; Hildes operetteversjon av "Hurra for deg som fyller ditt år"! Ingen bursdag uten...

Bursdagsbarnet i midten

... heller ingen påske uten Hildes hjemmelagde påskekyllinger - inspirert av Sweet Paul!

... og slik så bordet ut før 22 personer inntok stua. Den store påskevasen er familiens evig tilbakevendende PÅSKEKLENODIE!

Håper dere alle får verdens fineste påskeaften med mange påskeegg og et laaaangt, hyggelig måltid!!!








5 kommentarer:

  1. Hei! Kom over bloggen din via et KK-blad, og jeg digger den! Har bladd meg gjennom hele "arkivet". Nå er jeg dermed full av inspirasjon. Vi deler samme pasjon for smykker og tilbehør:) Hadde forresten vært supert om du kunne hablogget om antrekkene du har på deg på de ukentlige leder-bildene. Det er nemlig titt og ofte jeg lurer på hvor jeg kan skaffe meg de fine plaggene du bærer.
    Fortsett med det du gjør!
    Karine

    SvarSlett
    Svar
    1. Og du; kjempehyggelig hvis du sprer bloggen min videre :-)

      Slett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  3. Å, så SUPERHYGGELIG å høre!!!!! Har virkelig stor glede av å blogge, så det er ekstra koselig å høre at andre blir inspirert av det jeg gjør!
    Hvis det er noen spesielle plagg/antrekk du lurer på, bare kontakt meg på bloggen, så skal du få vite. Grunnen til at vi fjernet infoen fra lederseiden i KK, var at klærne er mine private, og ikke alltid lenger tilgjengelig i butikk...

    SvarSlett
  4. Skjønner! Da er det godt mulig jeg tar kontakt neste gang jeg "sikler" over noe. Favoritten så langt er det grafittimønstrede kashmirskjerfet. Og det vet jeg allerede at er fra Louis Vuitton. Elsk! Tipser gjerne bloggen din videre:-)

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.