lørdag 19. oktober 2013

BLACK SAFFRON

Når det kommer til luktesans, er min over gjennomsnittet god utviklet. Det skjedde etter at jeg fikk barn nr tre - jeg aner virkelig ikke hvorfor. Men jeg kan lukte om det grilles i hager langt unna. Og en gang tror jeg jammen luktesansen min reddet et hus fra å brenne ned, da jeg kjente lukten av svidd kjele på en ovn to etasjer under meg - lenge før brannvarsleren slo seg på. 

Vel. La oss snakke om noe hyggeligere: GOD LUKT! Fantastisk duft er en vitenskap. Å finne hvilken som passer for akkurat deg/meg, er vanskelig. Andre må nesten avgjøre om man har funnet en god parfyme som passer. Det er alltid litt skummelt, om parfymen jeg selv har forelsket meg i, oppleves av andre på samme måte. Selv "forelsker" jeg meg nesten i menn (og kvinner) som lukter godt, og nærmest "dras" mot dem.
Jeg har lenge hatt BYREDOs "Black Saffron" på ønskelisten, et litt utilgjengelig merke, og det liker jeg. Den er rett og slett ekstremt eksklusiv, ekstremt dyr og ekstremt deilig! Nå er den endelig min, og jeg fant den hos Mark+Brandy på Sandvika Storsenter, men den finnes på enkelte andre steder også - eller på nettet her
Glad ble jeg i hvert fall da kollega Mai begeistret seg over lukten da jeg brukte den første gang. LYKKETREFF!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.