lørdag 12. oktober 2013

BESTE DAGEN DERPÅ-TIPS!

Isbadesesongen er i gang, det vil si ... det er jo verken is, snø eller spesielt kaldt i vannet (dagens temperatur var 11 grader), men vi begynner i september for å gradvis tilvenne oss vinterbadene. Det er jo dem som er de aller, aller beste.
Etter gårsdagens fest, er det få ting som er mer forfriskende enn dette. Og bor du ved sjøen, burde du ha som fast rutine å bade året rundt. Beste, beste i verden!
Jeg elsker de kalde badene så høyt at jeg nesten ikke klarer å se en blikkstille sjø uten å måtte hive meg uti. Og tidlig i dag så det nettopp slik ut i indre Oslofjord. Helt stille. 
Blå himmel, blå sjø og det blå, gamle huset mitt. Nå kan dagen begynne.
Håper du får en deilig, deilig høsthelg!



2 kommentarer:

  1. Sporty jente! Og nydelig hus på en fantastisk beliggenhet!

    Hilsen Elisabeth

    SvarSlett
  2. Det første bildet er et av de flotteste jeg har sett :-)
    Julie

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.