lørdag 5. oktober 2013

BUKSEJAKTEN

Jaktsesongen er i gang, og det er tre typer bukser jeg mener alle bør nedlegge et perfekt eksemplar av: Jeansen, dressbuksa og skinnbuksa. Sistnevnte vet dere jo at jeg har kapret (Helmut Langs "Leather Leggings" gjør jobben på tredje eller fjerde året nå), jeansen er fortsatt et jaktprosjekt, selv om jeg føler at Mardou & Dean er farlig nær å være helt perfekt. Men så var det dressbuksa, da. Denne er fra Arnie Says (Tatler Bogstadveien), og jeg er i grunnen veldig fornøyd med kjøpet. Ikke var den så dyr heller. Nærmer seg perfekt den, altså...
Glad ble også da jeg gjenoppdaget det gamle gullarmbåndet jeg fikk av farmor til konfirmasjonen min i det herrens glade år 1979! Jeg husker at jeg overhodet ikke likte det da, men nå elsker jeg det. Her har det fått godt selskap av skinnarmbånd fra Givenchy og Bottega Veneta.

Lykke til med buksejakten dere også! Og ikke glem å jakte litt etter godt skjulte skatter i gamle skuffer, skap (og safer) også. Et interessant jaktbytte fra konfirmasjonstiden kan dukke opp. Ha en fin helg!

1 kommentar:

  1. Tuusen takk for fantastisk dressbuksetips!!!! LOVE!

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.