onsdag 24. juli 2013

MIN INSPIRASJON: PAOLA NAVONE


Hvert år skjer det samme: Når ferien er over, kommer jeg i akutt modus for innredning og interiør. Vil derfor dele med dere min mangeårige inspirasjonskilde, den italienske designeren Paola Navone. Hun er kanskje aller mest kjent for å ha designet GHOST-sofaen (og myyye annet fint for Gervasoni) - personlig elsker jeg alt hun gjør! Det er tidløst, det er kreativt, det er bohemsk og luksusriøst, det er behagelig og praktisk. Og så har hun en sterk hang til kalde farger (som meg). Blåfargen ligger hennes hjerte nærmest - inspirert av vann, hav og luft.
Jeg leter nå desperat etter sengetøy i lin eller egyptisk bomull , og ble superinspirert av denne sengen! Den blir riktignok altfor dyr, så skrik ut den som vet hvor jeg får tak i tilnærmet sengetøy!
Den blå kolleksjonen har hun gjort for merket BAXTER. Vakkert, ikke sant?
I morgen tenkte jeg å vise dere hjemmet hennes.

Foto: Paola Navone for Baxter

2 kommentarer:

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.