lørdag 30. juni 2012

Göteborg = Vintage Heaven!


Impulstur til Göteborg for helgen! Vi har tatt inn på toppen av Clarion Hotel POST - det nye hotellet til Petter Stordalen - og strikoser oss!!! Her er jeg klar for middag på hotellets ultrapopulære restaurant Norda Bar&Grill. Nydelig mat! Alt sammen minner meg litt om Soho Grand Hotel i New York, men dette er faktisk enda bedre! Anbefales!!!
Gla´jenta som endelig fikk litt luft under vingene...
I dag har den snille mannen min (beklager at jeg skryter) tatt med ungene til Liseberg, mens jeg har fått gå rundt i denne fine byen for meg selv. Luksus! Göteborg er jo rene "vintage heaven". Sjekk denne kule vesken i patchwork og ekte sinn! For en slikk og ingenting ble den selvsagt med meg tilbake til hotellet!
Mens disse vintage Gucci-skoene var dessverre for store. Hallooo, så fine!!!
Clarion Hotel POST, den nydelige gamle postbygningen i Göteborg, nå supermoderne hotell - midt i hjertet av byen. Gåavstand til ALT og med svømmebasseng på toppen av bygget dere ser stikker opp bak. DIGG!

2 kommentarer:

  1. Hei!Hvor ligger denne butikken hvor du fant vesken?

    SvarSlett
  2. Butikken lå i Magasingatan. Men jeg husker dessverre ikke hva den het...

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.