søndag 18. august 2013

HØSTENS ØNSKELISTE!

STILEN! La meg starte med ett av favorittbildene mine denne motehøsten; fra Isabel Marant Étoiles høstkolleksjon. Enklere og mer raffinert blir det ikke, spør du meg. Jeg rett og slett elsker stilen! Supermaskulint (flate lakksko, maskulint belte og bukser med vidde) - i møte med superfeminin rysjebluse! Svart og hvitt. Sexy og stramt. Enkelt og stilsikkert. Vil ha!
KJOLEN! Superkul kjole i bomull og med "bomber"aktig stil. Behagelig, trendy og perfekt til fest og hverdags. Prikken over i'en: Røde ankelstøvletter! Fra GANNI
RUTER! Grunge og ruter er hot i høst, men jeg tror nok jeg vil gå for en mer elegant "grunge"stil med for eksempel disse buksene fra Zara. PS: De er nettopp kommet i butikk, så av erfaring, må man skynde seg hvis man vil ha
Ellers kan jeg røpe at jeg har kjøpt med denne høst-trenchen fra DAY Birger et Mikkelsen som er perfekt overgangsjakke i høst med fine detaljer som lange glidelåser på undersiden av ermene, dus rosa stoff inni og fantastisk behagelig å ha på. Klassisk og tidløs!
Du kan kjøpe den her.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.