fredag 10. februar 2012

Sporty Friday

Da superblogger Elin Kling blogget et par ganger om den nye "Intarsia"-genseren til Alexander Wang ($750) for en måneds tid siden, ble den utsolgt på 1-2-3. Og ja, den er superkul! Sammen med et par skinnbukser og høye hæler, blir det spot on vårens sporty look. Minner meg litt om skigenserne på 80-tallet.... Så lykken var derfor stoooor da jeg siste dag på salget til netaporter.com fant en lignende genser fra Joseph med 70% rabatt!



Jeg har ikke så mye rødt i garderoben, men klarte å skramle sammen noen røde armbånd - delvis hjemmelaget, fra Isabel Marant og Su misura


Mer rødt! Det ER virkelig sant som det sies; at rødt gir økt energi og besluttsomhet! Og for dere som er gode med strikkepinnene, ja, så tror jeg ikke genseren min er så vanskelig å kopiere (bruk i så fall litt angora-aktig garn). Folkens, det er snart helg, nyt den og stay tuned for fantastisk veskesalg her på bloggen snaaaart.....

1 kommentar:

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.