lørdag 7. januar 2012

Velkommen!


Venninner har, så lenge jeg kan huske, hatt fri adgang til klesskapet, hodet og hjertet mitt. Nå, folkens, har jeg lyst til å skape mitt eget rom her, og dele smått og stort av det jeg oppdager, ser og tenker på min vei med dem som vil la seg begeistre sammen med meg. 
Alle er vi gode til noe. Jeg, for eksempel, er ikke så verst til å SE! Se folk, se hva som er fint, kult, rart, spennende, nyskapende. Jeg gleder meg over tilfeldig forbipasserende med god stil - menn eller kvinner, jeg faller i staver over alt fra kunstverk, nysnø, vakre farger, gode ideer, bilder, et nydelig menneske eller en sportsprestasjon på tv. 
Målet med bloggen min er kort og godt: Lidenskap for meg - til glede for deg! Og kanskje til et aldri så lite kupp. Kikk innom den høyst upretensiøse WerpVintageShop og se om noe frister. Her vil det av og til dukke opp klær, smykker og ting som jeg av en eller annen grunn vil selge på mitt private loppemarked. Da er vi i gang!

9 kommentarer:

  1. Gleder meg! Dette blir spennende. Klem!

    SvarSlett
  2. GRATULERER!!!!! Endelig får verden full tilgang til ditt unike blikk og fantastiske entusiasme. Masse lykke til!!! Hilsen Hilde, allerede kunde hos Werpvintage

    SvarSlett
  3. Hipp hurra og velkommen som blogger :)

    SvarSlett
  4. Yeah! Dødsgøy! Go girl!

    SvarSlett
  5. Gleder meg!!!!!
    Dette ser jeg frem til :o)

    SvarSlett
  6. Det må jeg si:) Dette kan vi like....
    ...og snart er det Køben:)

    SvarSlett
  7. Dette gleder jeg meg til å følge m på!! Kult m vintagebutikk!

    SvarSlett
  8. Skal bli spennende å følge bloggen din:)

    SvarSlett
  9. Herregud Gjyri, her vandrer eg rundt i verdas kulaste vintagejakke - etter at eg sveipa innom bloggen din i går.

    Takk for at du er så raus!

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.