søndag 27. oktober 2013

DET STORE UNDER

Ikke hver dag jeg inviterer dere inn i undertøysskuffen min, men nå er jeg engang skapt slik at det finnes få grenser for hva hva jeg ønsker å dele av inspirasjon som måtte komme over meg, så herved undertøy! En dyd av nødvendighet for oss alle, vil jeg tro.

Vel, det skal dog innrømmes at undertøy langt fra er det morsomste jeg bruker tid og penger på, men i går måtte det til etter en kraftig selverkjennelse om at alt jeg hadde så slitent ut, og ikke minst at alle stringtruser skal UT av min undertøysskuff for evig og alltid, for aldri mer å vende tilbake
Inn til byen bar det, og etter å ha tilbragt en time i prøverommet på Steen & Strøm hos "Lingerie Lounge", endte jeg opp med en solid ny bunke hipstere matching mine nye bh'er. Truser uten sømmer må til, og favorittmerkene (etter myyye prøving, altså) ble denne gang Hanky Panky-truser og Elle Macpherson-bh'er. Puh, da var det gjort for i år!



2 kommentarer:

  1. Hva med ett par bilde av BH-ene også? :-)

    Julie

    SvarSlett
  2. Ser helt maken ut som de vi har på Cubus :) I mange fine og freshe farger. Men liker ikke den sømmen midt på der. Synes ikke string er noe særlig å gå med men er finest under bukser da mange hipstere krøller seg på sidene med smale jeans utenpå. Hipstere fra Pierre Robert er kjempe god på men du får de stygge trusekantene som deler baken i fire;) Ikke gøy. Klem

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.